Strona 4 z 6

Re: żywienie pozajelitowe plus operacja by pawelhks

: 03 gru 2009, 09:53
autor: Misia
treść wpisu została usunięta na prośbę użytkownika

Re: żywienie pozajelitowe plus operacja by pawelhks

: 03 gru 2009, 18:31
autor: Natalka
magdalene pisze:czyli wszystko ok!
i tak ma być, czyli mój chrześniak ma rację w tym co mówi :wink:

Re: żywienie pozajelitowe plus operacja by pawelhks

: 03 gru 2009, 20:35
autor: CatAnn
No pewnie :)

Re: żywienie pozajelitowe plus operacja by pawelhks

: 03 gru 2009, 21:22
autor: Tomy
:lol: Pomyślnych wiatrów !

Re: żywienie pozajelitowe plus operacja by pawelhks

: 03 gru 2009, 21:30
autor: dethleffs
super!
gdyby nie ten dech, to by czlowiek zdech :wink:

Re: żywienie pozajelitowe plus operacja by pawelhks

: 04 gru 2009, 07:23
autor: megi_25
Brawo Paweł :wink:

Re: żywienie pozajelitowe plus operacja by pawelhks

: 04 gru 2009, 11:33
autor: Daga
bączek z dupci, dupci lżej hehe, super ze tak szybko dochodzisz do siebie byle tak dalej, wkońcu ktoś musi pomóc Owcy sprzatac na świeta :)Pozdrowionka

Re: żywienie pozajelitowe plus operacja by pawelhks

: 04 gru 2009, 14:46
autor: Raysha
Ach pamietam jak ja przezywałam, po operacji stomii że pierdło mi się normalnie.
Zadzwoniłam z tej radości ze szpitala do mamy a mama wybuchła śmiechem. To tak całkiem przyjemnie jest :lol:

Niech moc bedzie z Tobą! :mrgreen:

Re: żywienie pozajelitowe plus operacja by pawelhks

: 04 gru 2009, 19:00
autor: -Ania-
smak miksowanej zupy po operacji- bezcenny ;]

ania

Re: żywienie pozajelitowe plus operacja by pawelhks

: 06 gru 2009, 14:40
autor: kasinp
a dziś do szpitala pojechał Dethlefs i juz go tam wzieli w obroty , na razie badania , zobaczymy co dalej :neutral: trzymam kciuki , jak cos bede wiedziala to oczywiscie dam znac , moze sam cos napisze jak juz bedzie mogł.

Paweł widzę jest juz do przodu parę kroków i pewnie niedlugo do domku wraca? Cieszą mnie takie dobre wiesci , mam nadzieje ze z Dethlefs bedzie podobnie szybko i bezbolesnie . :zalamany:

Re: żywienie pozajelitowe plus operacja by pawelhks

: 08 gru 2009, 10:59
autor: kasinp
Gratulacje i powodzenia w dalszych zmaganiach, oby w zdrowiu!!! :jupi:

Re: żywienie pozajelitowe plus operacja by pawelhks

: 08 gru 2009, 12:39
autor: katjank
No i jak tam? W domu? A Dethlefs jak się ma? Jakieś newsy? Nie było ostatnio za słodko...

Re: żywienie pozajelitowe plus operacja by pawelhks

: 08 gru 2009, 12:40
autor: kasinp
Dethleffs lezy właśnie na sali operacyjnej od 10.00 go kroją. Czekam na wiesci ...

Re: żywienie pozajelitowe plus operacja by pawelhks

: 08 gru 2009, 12:42
autor: maggie0278
My też czekamy na wieści i trzymam kciuki za pomyślny przebieg :roll:

Re: żywienie pozajelitowe plus operacja by pawelhks

: 08 gru 2009, 19:47
autor: tom-as
pawelhks pisze:welcome back na forum i w domciu again!
i już z górki i coraz lepiej :-)
pawelhks pisze:PS magdalene to SKARB
a to mi sie skojarzył stary polski film... "skarb". polecam :]