Do jakiego isc lekarza ?

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

Zablokowany
Awatar użytkownika
tetlejkaa
Początkujący ✽✽
Posty: 71
Rejestracja: 06 maja 2008, 17:36
Choroba: w trakcie diagnozy
województwo: śląskie
Lokalizacja: Slask

Do jakiego isc lekarza ?

Post autor: tetlejkaa » 12 paź 2008, 12:08

Juz wkoncu nie wiem :mad:
Bo mam ZJN czyli nerwice i nie wiem czy isc do neurologa czy gastrologa :razz: jak myslicie ?

Awatar użytkownika
Raysha
Weteran ✿
Posty: 4274
Rejestracja: 06 sie 2006, 12:44
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Re: Do jakiego isc lekarza ?

Post autor: Raysha » 12 paź 2008, 12:21

ZJN ? Czyli Zespół Jelita Nadwrażliwego tak ? Jeśli tak to raczej gastro. Chyba, że się mylę to poprawcie mnie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Linda123
Aktywny ✽✽✽
Posty: 652
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:54
Choroba: CD
województwo: mazowieckie
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Do jakiego isc lekarza ?

Post autor: Linda123 » 12 paź 2008, 12:35

Gastro, Gastro :spoko: chyba, że nerwica dotyczy innych narządów (nie tylko jelit) wtedy przydadzą się jakieś wspomagacze - uspakajacze i psychiatra.
biore: pentasa 2x2, sulfasalazyna 1x2
IBS u dziecka

Awatar użytkownika
tetlejkaa
Początkujący ✽✽
Posty: 71
Rejestracja: 06 maja 2008, 17:36
Choroba: w trakcie diagnozy
województwo: śląskie
Lokalizacja: Slask

Re: Do jakiego isc lekarza ?

Post autor: tetlejkaa » 12 paź 2008, 12:47

No dobra tylko nie umiem znalesc gastro dla osob ponizej 18 roku zycia :mad: Sa tacy wogole ??

Awatar użytkownika
madziula
Aktywny ✽✽✽
Posty: 626
Rejestracja: 07 cze 2006, 18:54
Choroba: w trakcie diagnozy
województwo: -- poza Polską --
Lokalizacja: Wroclaw/Cork (Irl)
Kontakt:

Re: Do jakiego isc lekarza ?

Post autor: madziula » 12 paź 2008, 15:39

poszukaj w dziale lekarze
kokodżambo i do przodu
podejrzenie choroby Crohna

Awatar użytkownika
tetlejkaa
Początkujący ✽✽
Posty: 71
Rejestracja: 06 maja 2008, 17:36
Choroba: w trakcie diagnozy
województwo: śląskie
Lokalizacja: Slask

Re: Do jakiego isc lekarza ?

Post autor: tetlejkaa » 12 paź 2008, 21:49

Ok to na ligocie zobacze.

Misia

Re: Do jakiego isc lekarza ?

Post autor: Misia » 12 paź 2008, 23:09

treść wpisu została usunięta na prośbę użytkownika

Awatar użytkownika
tetlejkaa
Początkujący ✽✽
Posty: 71
Rejestracja: 06 maja 2008, 17:36
Choroba: w trakcie diagnozy
województwo: śląskie
Lokalizacja: Slask

Re: Do jakiego isc lekarza ?

Post autor: tetlejkaa » 15 paź 2008, 16:32

Słuchacie,a czy IBS to jest choroba weneryczna ?
albo moze jest jeszcze jakas choroba ktora sie tak bojawia i jest to choroba weneryczna ?
,ale u mnie to glownie z nerwow i mysli o tej chorobie tak zauwazyłam.

Awatar użytkownika
CAMPARI34
Aktywny ✽✽✽
Posty: 939
Rejestracja: 30 kwie 2008, 18:12
Choroba: CD
województwo: -- poza Polską --
Lokalizacja: zagranica

Re: Do jakiego isc lekarza ?

Post autor: CAMPARI34 » 15 paź 2008, 17:13

magdalene tak to chciałam ująć dokładnie tak samo z ust mi to wyjęłąś ZUH :lol:
:D

Awatar użytkownika
tetlejkaa
Początkujący ✽✽
Posty: 71
Rejestracja: 06 maja 2008, 17:36
Choroba: w trakcie diagnozy
województwo: śląskie
Lokalizacja: Slask

Re: Do jakiego isc lekarza ?

Post autor: tetlejkaa » 15 paź 2008, 17:26

Przepraszam :roll:
a co do diety to juz sie lepiej odzywiam i mleko odstawiłam :razz:
Szukam tego lekarza na Ligocie ,ale chyba musze zadzonic co nie :wink:
I w dodatku moja mama nie wie gdzie to jest i jak tam dojechac :roll:
,ale znajac lekarzy to przepisze mi jakies tabletki i nic mi to nie pomoze tak czytam :wink:

Awatar użytkownika
Raysha
Weteran ✿
Posty: 4274
Rejestracja: 06 sie 2006, 12:44
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Re: Do jakiego isc lekarza ?

Post autor: Raysha » 15 paź 2008, 18:13

tetlejkaa, Juniorze co Ty kombinujesz ?
Powiedz mi na jakiej podstawie nasunęła Ci się myśl, że IBS to choroba weneryczna ? Wnioskuje po Twoim wieku, że lekcje do życia w rodzinie przynajmniej jedną musiałaś mieć, bo teraz są takowe w szkołach. Po drugie, jak masz wątpliwości, to dlaczego pierwsze nie zapytasz mamy ? Wnioskuje, że wszystko tutaj mówisz, ale nie rozmawiasz z mamą, ponieważ są ciągle zdania "porozmawiam z mamą". Poza tym, czy ty w ogóle nawet jak szukałaś w internecie hasła IBS, to czy czytałaś ze zrozumieniem ? Po co szukasz nowych symptomów ? Po co się nas pytasz co Ty za chorobę masz ? Skoro i tak uważasz, że lekarstwa i pomoc lekarska Ci nie pomoże ? Po co, skoro wiesz lepiej ? Polecam osobiście Ligotę na ul. Medyków. A cóż to za filozofia, trafić na dworzec w Katowicach i podjechać minibusem, jak masz blizej to może nawet na dworzec nie musisz, nie wiem, gdzie mieszkasz, bo masz województwo tylko wpisane. Zacznij kobieto działać ! Po pierwsze idź do ginekologa i uświadom się z chorobami wenerycznymi, bo z taką wiedzą to masakra. Po drugie, albo nawet jako pierwsze zadzwoń do tych na Medyków, ja Ci mogę podać numer, albo Żabusia, jak ma jeszcze numer ;) Poza tym w internecie też znajdziesz, albo na forum jakimś. SZUKAJ NIE BOLI ! potem się umów na wizytę z Gastrologiem, Psycholog swoją drogą. Wpierw Gastro, potem badania, a potem można o konkretach gadać. ZACZNIJ DZIAŁAĆ !

Awatar użytkownika
tetlejkaa
Początkujący ✽✽
Posty: 71
Rejestracja: 06 maja 2008, 17:36
Choroba: w trakcie diagnozy
województwo: śląskie
Lokalizacja: Slask

Re: Do jakiego isc lekarza ?

Post autor: tetlejkaa » 15 paź 2008, 18:32

To jak ktos mi poda numer wdzieczna bede :wink:
a co do tej choroby wenerycznej to tak przeczytałam na pewnej stronie w jezyku angielskim,moze to jakies nowe odkrycie nie :mrgreen: Szkoda ze nie zapisalam strony,ale juz za pozno :wink:

Awatar użytkownika
Raysha
Weteran ✿
Posty: 4274
Rejestracja: 06 sie 2006, 12:44
Choroba: CD
województwo: śląskie
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Re: Do jakiego isc lekarza ?

Post autor: Raysha » 15 paź 2008, 18:39

To wiele wyjaśnia, a raczej wyjaśnia Twoje tłumaczenie z j. angielskiego >.> Nie czytaj może za dużo, tylko lepiej idź do tego lekarza, w tej chwili numeru nie mam, bo bym musiała mamę prosić o numer, który gdzieś tam leży, a przed chwilą wróciła z pracy.

Awatar użytkownika
tetlejkaa
Początkujący ✽✽
Posty: 71
Rejestracja: 06 maja 2008, 17:36
Choroba: w trakcie diagnozy
województwo: śląskie
Lokalizacja: Slask

Re: Do jakiego isc lekarza ?

Post autor: tetlejkaa » 15 paź 2008, 18:49

_Emi_ pisze:
tetlejkaa pisze:a co do tej choroby wenerycznej to tak przeczytałam na pewnej stronie w jezyku angielskim,moze to jakies nowe odkrycie nie :mrgreen:
yhmm.. a angielski to Ty chociaż dobrze umiesz? Bo mnie się wydaje, że nie .. źle coś zrozumiesz a później panikujesz i wymyślasz coś .. ajajj..
No tak sie składa ze w Angli mieszkałam to jakos sie dogadac musiałam nie :wink:

Awatar użytkownika
montan
Początkujący ✽✽
Posty: 187
Rejestracja: 30 sie 2007, 17:13
Choroba: w trakcie diagnozy
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Pozanń
Kontakt:

Re: Do jakiego isc lekarza ?

Post autor: montan » 15 paź 2008, 18:56

tetlejkaa ty żyjesz hura :D jesli chodzi o chorbe weneryczną to byś musiała mieć pierw mena z którym byś ostrzej kręciła aby coś załapać... ty to masz klasyczne ibs... zacznij sie dobrze odrzywiać i będzie siii :razz:
Dolina . . .

Zablokowany

Wróć do „Inne”