tom-as pisze:
fajna kosiarka Kacper
pod maską też jest 'dłubnięty' czy tylko z zewnątrz? w ogole coś więcej o nim napisz

---
wiadomość dla Zena: ta strona jest moja 
Auto nabyłem od członka Centomanii - klubu miłośników Fiatów Cinquecento oraz Seicento.
Zadbana wyścigówka za małe pieniądze.
Czy pod maską dłubnięty

A skąd
oto co pierwszy właściciel zrobił z autem:
Wnętrze:
- alu nakładki na progi
- alu nakładki na pedały
- alu gałka dźwigni zmiany biegów -
zmieniłem na czarną skórzaną (milsza w dotyku w chłodne dni
- alu uchwyt dźwigni ham. ręcznego
- czarny skórzany pokrowiec dźwigni ham. ręcznego
- czarna podsufitka i przednie słupki
- pomarańczowe podświetlenie w nogach i kieszeniach drzwi
Zewnątrz:
- wszystkie szyby przyciemnione o 36% (w klapie 60%)
- owiewki w przednich drzwiach
- brak oznaczen i zamka na klapie i na masce
- tylne lampy lexus styl
- alusy Alessio SanRemo 14" z oponami michelin 185/55 R14
- pozycje w kierunkach
- tłumik Ulter
- sprężyny Weitec -35/-35
Audio:
- radio Pioneer DEH 4800MP
- w desce głośniki 2-drożne Fonocar 100W
- na desce gwizdki (nie pamiętam jakiej firmy i o jakiej mocy)
- w tylniej półce woofery + gwizdki Fonocar 100W
- w bagażniku subwoofer (skrzynia własnej konstrukcji - teraz jest nowa, mniejsza) Alphard SW1203Z 360W
- wzmacniacz 4-kanałowy Pioneer 250W
to na tyle

więcej grzechów nie pamiętam

jeśli się okaże, że autem dłużej pojeżdżę (powyżej 2 lat), to włożę motorek 1.2 16V z punto wraz ze skrzynią o krótszych przełożeniach, póki co wystarcza "standard"
