imuran-wypadanie wlosow

Leki hamujące lub osłabiające odpowiedzi immunologiczne

Moderatorzy: Anette28, Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
baltas
Debiutant ✽
Posty: 7
Rejestracja: 02 maja 2009, 11:20
Choroba: w trakcie diagnozy
województwo: wielkopolskie
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

imuran-wypadanie wlosow

Post autor: baltas » 26 lip 2009, 09:10

od kilku dni zaczely mi wypadac wlosy, prawdopodobnie przez imuran, ktory biore 3 razy dziennie. wlosy wychodza w takim tempie, ze boje sie czy nie bede lysa :wstyd: . na pewno znajdzie sie ktos z podobnym problemem - jak dlugo moze to trwac i jak duzo moge stracic wlosow? :!:
nie ma złego bez dobrego

exa
Doświadczony ❃
Posty: 1741
Rejestracja: 28 sie 2006, 19:13
Choroba: CU
województwo: łódzkie
Lokalizacja: Łódź/Piaseczno

Re: imuran-wypadanie wlosow

Post autor: exa » 26 lip 2009, 09:55

trzeba pogrzebać odrobinę i może znajdziesz coś tutaj...
viewtopic.php?t=2420
choruję od 96 roku, diagnoza od 98, remisja: od 2004 z 3 miesięczną przerwą:) bez leków (nie polecane)

kasinp
Znawca ❃❃
Posty: 2421
Rejestracja: 19 cze 2007, 17:48
Choroba: CD
województwo: pomorskie
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Re: imuran-wypadanie wlosow

Post autor: kasinp » 26 lip 2009, 10:22

ogolnie przestaja wypadac mocno , ale caly czas wypadają w trakcie leczenia , mozna powiedziec ze jedna trzecia wlosow traci sie na poczatku potem juz jest ok

Julit
Debiutant ✽
Posty: 18
Rejestracja: 30 sie 2017, 09:28
Choroba: CU
województwo: mazowieckie

Re: imuran-wypadanie wlosow

Post autor: Julit » 24 lip 2018, 22:27

mi wypadają włosy od AZO, czy to jest odwracalne? tzn czy odrosną po odstawieniu leku?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Leki Immunosupresyjne”